خودرو mvm x33 قیمت 2020-07-29
ایکس 33 کراس X33 CROSS + مشخصات فنی + تصاویر و ویدیو
دستگیرهی نسبتا بزرگ و نقرهایرنگ همراهبا اهرم کروم برای بازکردن درهای جلو، جذابیت زیادی برای سرنشین X33 خواهد داشت. پنل داشبورد مدرن با صفحه نمایش لمسی بزرگ که امکان دسترسی به سیستم های سرگرمی، ناوبری و اطلاعات خودرو را فراهم می آورد، به همراه سیستم صوتی با کیفیت بالا و اتصالات چندرسانهای تجربهای لذت بخش از رانندگی را ارائه می دهد. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. احتمالا استقبال بازار از X22 مدیران خودرو را به X33 کراس (Tiggo 2 Pro) علاقهمند کرد. شرایط مدلهای وارداتی به کشورمان، چنان شده است که مشتریان پرتعداد برای X22 وجود دارد.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم. برای اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو و آخرین تغییرات بازار، به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.
طراحی داخلی MVM x33 cross
هر چرخ مجهز به سنسور فشار تایر در داخل است که فشار تایر و دمای لاستیک را با سیگنال فرکانس رادیویی روی داشبورد نمایش می دهد تا به طور موثر از تصادف جلوگیری کند. اما روزانه هزاران آگهی خرید ماشین اقساطی در شیپور ثبت میشود که میتوانید با بررسی آنها بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. فروشنده باید برگه استعلام تخلفات رانندگی تسویهشده و بهروز خودرو را به همراه داشته باشد.
علاوهبراین، X33 جدید برخلاف طراحی جذاب فضای داخلی، از مواد درجهیک برای داشبورد سود نمیبرد و در قسمتهای مختلف از پلاستیک سخت استفاده کرده است. این موضوع برای خریدار کراساوری چینی در کلاس قیمتی X33، البته آزاردهنده نیست و باید توجه کرد درمقایسهبا خودروهای ارزانتر، نظیر چانگان CS35، برتری دارد. ظاهرا X33 به عنوان پرفروشترین خودروی چینی بازار ایران، بازنشسته شده است. حدود یک سال از آخرین پیشفروش این کراساور میگذرد و حالا محصولی بسیار متفاوت از X33 به نام X33 کراس توسط مدیران خودرو، ثبت نام میشود. حفرهی مربوط به چرخهای جلو و عقب، دایرهی منظم نیستند و با حالت منحنی ارائه میشوند. این خودرو برخلاف بسیاری از کراساورهای کامپکت چینی، از ادوات پلاستیکی سیاهرنگ در پیرامون گِلگیرها و پایین رکاب استفاده نمیکند تا همراهبا آینهبغلهای فلزی همرنگ بدنه و مجهز به چراغ راهنما، لوکستر از رقبا بهنظر رسد.
شارژر بیسیم و گرمکن صندلیهای جلو از جمله دیگر امکانات ایکس 33 کراس هستند. در ایکس 33 کراس درواقع فضایی شامل سه قسمت برای قرار دادن گوشیهای هوشمند در نظر گرفتهشده که یکی از آنها امکان شارژ بیسیم گوشی با توان 15 وات را دارد و سرنشینان میتوانند حین سفر، از امکان شارژ وایرلس بهره ببرند. همچنین سرنشینان جلو میتوانند در فصول سرد سال از گرمکن صندلیهای جلو بهره ببرند. امویام X33 کراس مجهز به پیشرانه توربو سه سیلندر (مشابه X22 پرو) با حجم ۹۹۷ سیس با ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتون متر گشتاور است.
ظاهر این خودرو با خطوط تیز و مدرن نمای جلویی برجسته با جلو پنجره ای بزرگ و چراغ های LED زیبا یک حس قدرت و مدرنیته را القا می کند. طراحی بدنه به گونه ای است که هم زیبایی را به نمایش می گذارد و هم کارایی ایرودینامیکی خودرو را بهبود می بخشد، که این امر می تواند به کاهش مصرف سوخت و بهبود عملکرد خودرو کمک کند. از نکات مثبت مهم در طراحی داخلی ام وی ام X33 ، توجه ویژه به جزئیات داشبورد و پوشش داخل درها است.
مانیتوری که امکان مدیریت هوشمند بخشهای مختلفی از خودرو را در اختیار شما قرار میدهد. برای مثال، از طریق این مانیتور شما میتوانید رنگ نورپردازی داخلی را تغییر دهید، زاویه نور چراغها را تنظیم کنید و سیستم کنترل پایداری یا شارژر وایرلس خودرو را خاموش یا روشن کنید. ازنظر کیفیت رانندگی، باید اعتراف کرد فنربندی و تعلیق مناسبی در X33 S وجود دارد و بهخوبی از دستاندازهای شهری عبور میکند. این خودرو البته دودیفرانسیل نیست و بهدلیل ضعف در امکاناتی مثل سیستم حفظ خودرو در شیب (HCA)، مناسب سفرهای خارج جاده و طبیعتگردی نخواهد بود. چنانچه تجربهی رانندگی با سوزوکی ویتارا داشته باشید، متوجه خواهید شد تعادل ام وی ام X33 هنگام مانورهای ناگهانی راضیکننده نیست و امکان چرخش انتهای خودرو در سرعتهای زیاد وجود دارد.
ایکس 33 کراس اتوماتیک 1314 کیلوگرم وزن داشته و به صورت میانگین 6.1 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر پیمایش سیکل ترکیبی مصرف می کند. همچنین قابل ذکر است که این خودرو از استانداردهای عدم آلایندگی یورو 6 پیروی می کند. مدیران خودرو پس از انتشار شرایط فونیکس، شرایط فروش ام وی ام را نیز برای اسفند 1403 منتشر کرد.
این امکانات به همراه ساختار بدنه محکم به حفظ سلامت سرنشینان در شرایط مختلف کمک میکند. آنچه محبوبیت X33 در مقایسه با دیگر محصولات چینی بازار کشورمان را شکل داد؛ بدنهی جادار و مناسب برای استفاده خانوادگی بود. همچنین موتور ۲ لیتر تنفس طبیعی، همراه گیربکس CVT، استهلاک چندانی برای مصرفکنندگان ایرانی نداشت؛ اما X33 کراس فاقد این نکات مثبت و البته ارزانتر است. شرکت خودروسازی چری در شهر ووهو در استان آنهوی (Wuhu, Anhui Province) کشور چین فعالیت میکند.
در زمینه امکانات رفاهی، ام وی ام ایکس 33 کراس CVT آپشن های نسبتا مناسبی را نسبت به قیمت خود ارائه می دهد. از نمای روبهرو، چراغهای کشیده این خودرو با لامپ هالوژن در وسط جذابیت بیشتری درمقایسهبا مدلهای قبلی دارند. چراغ راهنمای کوچک و نارنجیرنگ در گوشهی چراغ اصلی است که همراهبا قطعاتی باریک و فلزی، حالت چشم و پلک را برای روشنایی خودرو تداعی میکند. مشابه دیگر خودروهای گروه چری، X33 هم جلوپنجرهی سادهای دارد که با زمینهی سیاه و خطی افقی همراهبا فلز کروم و نشان شرکت سازنده ارائه میشود.
معرفی مطمئنترین خودروها به نسبت مبلغ پرداختی؛ حکمرانی بلامنازع ژاپن!
این محصول با سه چهره، سابقهی حضور دَهساله در بازار کشور دارد و محصولی شناختهشده محسوب میشود. هرچند مدلهای قبلی X33 ظاهر جذاب یا امکانات فراتر از انتظار نداشتند، بهدلیل قیمت مناسب و شرایط فروش اقساطی، موفق به جذب مخاطب شدند. این درحالی است که سال ۱۳۹۶، با پیشپرداخت ۳۰میلیون تومان یا مبلغ نقدی درحدود ۸۰میلیون تومان، امکان خرید X33 S اسپرت برای مصرفکننده ایرانی وجود داشت. جدیدترین ثبت نام مدیران خودرو برای این محصول، با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه برای حداکثر ۵۵ درصد قیمت است. در این قسمت، نهتنها کلیدهای کاربردی متعدد برای کروزکنترل و سیستم صوتی و پاسخگویی به تماس تلفنی وجود دارد؛ بلکه مواد مرغوبتر با ادوات نقرهایرنگ دیده میشوند. ساختار فرمان حالت استخوانی و اسپرت دارد و بهجای پلاستیک، از چرم مصنوعی همراهبا خط دوخت داخلی برخوردار است.
این خودرو اکنون مراحل پیش از عرضه را بهطور کامل طی کرده است و در آستانه ورود به بازار قرار دارد. علاوه بر بهای ام وی ام X33 Cross، مدیران خودرو قیمت آریزو 5 اسپرت را نیز اعلام کرده است. امویام X33 S تا زمانیکه ارزانتر از هایما S5 و هاوال H2 باشد، بهدلیل قدرت بیشتر و ظاهر بهتر درمقایسهبا لیفان X60 و چانگان XC35، پرتقاضا باقی خواهد ماند. البته، نباید فراموش کرد برچسب قیمتی بیش از ۲۰۰ میلیونتومان برای کراساور کامپکت چینی هنوز برای خریدار ایرانی با درآمد کنونی پذیرفتنی نیست. افزونبراین، سابقهی مدیران خودرو و حضور طولانیمدت ام وی ام X33 در بازار ایران، خیال مردم را از بابت خدمات پس از فروش و گارانتی و تأمین قطعات این خودرو در سالهای آینده راحت میکند.
این خودرو دارای چهار کیسه هوا، سیستمهای کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دیجیتال و شارژر بیسیم تلفن همراه، سنسور پارک و دوربین عقب، پاور ویندوز و دیگر امکانات است. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. وقتی به چهره ام وی ام X33 کراس (X33 Cross) نگاه کنیم به سرعت متوجه شباهت بسیار آن با ام وی ام X22 میشویم. در عین حال سابقه X33 کراس به سال 2009 و ورود ام وی ام 315 در ایران بازمیگردد. در واقع X33 کراس نسخه تکامل یافته هاچبک چری در گذشته است که در سال 2016 با نام تیگو X3 یا در برخی بازارها به نام تیگو 2 به دنیا معرفی شد و در ایران با نشان ام وی ام X22 را به خود گرفت. موتور 2 لیتری 24 سیلندر با قدرت 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه قدرت را به جلو انتقال میدهد و قادر است ام وی ام ایکس 33 جدید را تا حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت پیش ببرد.
تست رانندگی ضمن اینکه نوع سواری خودرو را مشخص میکند، بسیاری از ایرادات خودرو را که حتی با استفاده از دستگاه دیاگ قابل تشخیص نیستند را نیز نمایان میسازد. مراجعه به مراکز تعویض پلاک نیروی انتظامی و تعویض پلاک و برگه سبز خودرو از مراحل بعدی است که باید انجام داده شود. در نهایت پس از مراجعه به دفتر اسناد رسمی و ثبت سند قطعی خودرو، میتوانید بیمه را به نام خریدار انتقال دهید. با این وجود نمای جانبی این خودرو شامل درب ها و ستون ها کاملا با X22 یکسان بوده و تنها تغییر قابل مشاهده در این نما، رینگ های جدید X33 کراس هستند. ترمز دستی از طریق کنترل الکترونیکی انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که نیروی ترمز به طور یکنواخت به هر چرخ اعمال می شود و در نتیجه اثربخش عمل میکند.
فیلم مربوط به آزمایش تصادف ام وی ام X33 که پلتفرم مشترک با مدل امروزی دارد، درادامهی برای شما کاربران عزیز آورده شده است. باید توجه کنید احتمال دارد مدل جدید (ساخت ۲۰۱۸) بهینهسازیهایی ازنظر ایمنی داشته باشد. تنظیمات برقی و گرمکن داخل صندلی، سقف پانورامیک، استارت دکمهای، خروجی برق دوازده ولت، چراغ LED برای روشنایی عقب و تهویهی مطبوع دوگانه امکاناتی هستند که در نسخهی وارداتی X33 ارائه نمیشوند. از نمای جانبی، تفاوت خاصی میان بدنهی X33 S و مدل قبلی وجود ندارد؛ ولی بهدلیل استفاده از ادوات فلزی روی درها، تشخیش مدل جدید از نسخهی قدیمی امکانپذیر است. رینگهای X33 S نیز زیباتر شدهاند و حالا خریدار میتواند از طرح اسپرت چرخهای آلومنیوم هفده اینچ استفاده کند. در نسخهی اسپرت، ریل باربند هم ظریفتر شده؛ اما همچنان از آنتن کوسهای خبری نیست و نمونهی سنّتی با پوشش سیاه در انتهای سقف دیده میشود.
بنابراین آریزو 5 اسپرت حدود 40 میلیون تومان نسبت به آریزو 5 توربوشارژر معمولی قیمت بیشتری دارد. تغییر در طراحی و افزایش امکانات، از جمله تفاوتهای آریزو 5 اسپرت هستند. جدیدترین مدل چری تیگو 3 که در ایران با نام امیویام X33 S عرضه میشود، ازنظر فنی برای رانندگی آرام در شهر و سفرهای معمول خانوادهای چهارنفره مناسب است. میانگین مصرف سوخت این خودرو با پیشرانهی دولیتری تنفس طبیعی در محدودهی نُه تا دَه لیتر در صد کیلومتر، برای مصرفکنندهی ایرانی پذیرفتنی بهنظر میرسد و البته، کمی بیشتر از هایما S5 و هاوال H2 خواهد بود. شتابگیری X33 S مسلما با رسیدن به سرعت صد کیلومتربرساعت در زمانی حدود چهارده ثانیه رضایتبخش نیست؛ اما نیازهای روزانه را برآورده میکند و احتمالا توقع خریدار نیز، بیشازاین نخواهد بود.
به مواد استفادهشده با ارفاق میتوان نمرهی قبولی داد و آن را مناسب استفادهی خانوادهای چهارنفره دانست. این خودرو با صندوق ۵۵۰ لیتر در حالت استاندارد ارائه میشود که البته با خواباندن صندلیهای عقب افزایش پیدا میکند. صندلی های راحت با امکان تنظیم برای راننده و سرنشین جلو فضای کافی برای سرنشینان عقب و صندوق بار جادار این خودرو را برای استفاده های روزمره و سفرهای کوتاه ایده آل می سازد.
ایکس 33 کراس CVT در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق نیمه مستقل تورشن بیم بهره می برد. ترمز های این خودرو نیز در هر چهار چرخ از نوع دیسکی بوده و به امکاناتی نظیر ABS و EBD نیز مجهز است. امویام X33 کراس که چهارمین نسل این خودرو بهحساب میآید، اکنون از سوی مدیران خودرو قیمتگذاری شده است. ام وی ام X33 کراس اتوماتیک، در واقع نسخه فیس لیفت ماژور X22 پرو اتوماتیک است که در بازار چین با نام چری Omoda C3 شناخته شده و به تازگی به بازار این کشور معرفی شده است. سری اومودا چری در واقع کراس اور هایی هستند که با داشتن ظاهر مدرن و مد روز بازار مشتریان جوان و طرفدار طراحی های نوین را هدف قرار داده اند. با توجه به رویکرد جهانی به سمت خودروهای هوشمند و متصل، این مدل از فناوری های پیشرفته ای برای بهبود تجربه رانندگی و افزایش امنیت سرنشینان بهره می برد.
در فضای عقب، البته صندلیها حالت تختهای و صاف دارند که غیرارگونومیک (ناهماهنگ با بدن انسان) هستند و در سفرهای طولانی، تا حدودی خستهکننده خواهند بود. باوجوداین، بهدلیل استفاده از طراحی دوگانه مشابه صندلیهای جلو، ظاهر زیبایی دارند. ایکس 33 کراس، از جدیدترین کراس اورهای مدرن مدیران خودرو است که با زبان طراحی روز دنیا پا به بازار ایران گذاشته است.
ام وی ام X33 کراس در قالب دو تیپ دندهای و اتوماتیک وارد بازار میشود. همانگونه که انتظار داریم، تیپ دنده دستی این خودرو قیمت پایینتری نسبت به تیپ اتوماتیک دارد. ام وی ام X33 کراس رقیب خودروهایی همچون هایما S5، تیگارد X35 و جک S3 خواهد بود.
ازنظر آپشنهای ظاهری و امکانات رفاهی، نمیتوان نمرهی فوقالعادهای برای X33 S درنظر گرفت. البته، این شرایط کموبیش برای تمامی خودروهای چینی در این محدودهی قیمت وجود دارد. ازنظر فناوریهای مربوط به سیستمهای حفاظت رانندگی، بهدلیل فقدان سیستم کنترل پایداری الکترونیک (ESP) و فناوری کنترل کشش (TCS) و سیستم حفظ خودرو در شیب (HCA)، هایما S5 و هاوال H2 برتر از X33 S هستند. مشابه سالهای قبل، کراساور پرفروش چری با پیشرانهی دولیتری تنفس طبیعی در ایران فروخته میشود. این مدل قدرت ۱۳۶ اسببخار در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه بههمراه نهایت گشتاور ۱۸۰ نیوتنمتر در ۴۳۰۰ دور بر دقیقه تولید میکند. کراساور X33 با جعبهدنده خودکار CVT و هفتسرعته (در حالت تعویض دستی) عرضه میشود که نتیجهی آن، رسیدن به سرعت صد کیلومتربرساعت در زمانی حدود ۱۴.۵ ثانیه است.
ام وی ام ایکس33اتومات مدل1394
این خودرو به حسگر عقب مجهز است؛ اما برای هشدار برخورد از نمای جلو و جوانب حسگری ندارد. چراغهای عقب در مدل X33 S اسپرت زاویهدار هستند، ضمن اینکه مشابه گرند ویتارا، از مربعهای سفید در محیط قرمز استفاده میکنند. حتی در قسمت پایین و گوشههای سپر نیز چراغهای هشدار دیده میشوند که شباهت زیادی با نمونههای موجود در سوزوکی دارند. از تغییرات مهم این نما، باید به قاب دورنگ مخصوص چرخ یدکی و طرح جذاب سپرها با ادوات نقرهایرنگ و حفرههای مستطیلی با فریم کروم اشاره کرد که البته، کاربرد فنی و ارتباطی با اگزوز ندارند.
معرفی خودروام وی ام X33 کراس اتوماتیک
تیپ دنده دستی این خودرو به گیربکس پنجسرعته دستی و موتور 1.5 لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی مجهز است. در نسخه اتوماتیک این خودرو نیز شاهد نصب موتور سهسیلندر یک لیتری توربوشارژر به همراه گیربکس CVT نهسرعته هستیم. بنابراین ام وی ام X33 کراس برخلاف سه نسل قبلی خود، دیگر موتور دو لیتری تنفس طبیعی ندارد. ام وی ام X33 کراس چهارمین نسل این خودرو برای بازار ایران بهحساب میآید که مدتی پیش توسط خبرنگاران ایرانی در چین مورد بررسی قرار گرفت.
آغاز طرح فروش X33 کراس اتوماتیک مدیران خودرو
گیربکس اتوماتیک CVT با 9 دنده مصنوعی نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کراساوور برعهده دارد. مصرف سوخت ترکیبی امویام X33 کراس 6.1 لیتردرصدکیلومتر اعلام شده است که رقم مطلوبی به نظر میرسد. مدیرانخودرو تولید این کراساوور را از سال 1402 آغاز کرده و تا امروز ادامه دارد. علاوهبر طراحی چراغها و ادوات بیرونی، نمای داخلی X33 کراس نیز جذابیت بیشتری نسبت به X22 و X22 پرو دارد. پشت فرمان، نمایشگر ۷ اینچی نصب شده و برای سیستم سرگرمی، مانیتور لمسی ۱۰/۲۵ اینچ در دسترس است. جدیدترین محصول مدیران خودرو برای بازار ایران، یک کراساور کوچک به نام X33 کراس است که همراه گیربکس دستی و اتوماتیک عرضه میشود.
این خودرو برخلاف نمای روبهرو که در سالهای گذشته دستخوش تغییرات گسترده شده، تفاوت چشمگیری در نمای پشت مدلهای مختلف ندارد. علاوه بر ارتقاء چهره و امکانات داخلی، ام وی ام ایکس 33 کراس در زمینه ایمنی و آپشنهای رفاهی هم حرکت رو به جلو و بهبودی نسبت به ایکس 22 داشته است. X33 کراس با امکانات رفاهی و ایمنی متنوعی عرضه میشود که نسبت به رقبا خصوصا خودروهای داخلی تفاوت آشکاری دارد. امکانات کمک رانندگی کراس اور جدید مدیران خودرو نیز به سیستم کنترل پایداری ESP و سیستم کمکی حرکت در سربالایی HAC محدود می شوند.
شرایط فروش نقد و اقساط ام وی ام ایکس 33 کراس (MVM X33CROSS) دی - 1403
کراساور ام وی ام X33 با چهار کیسهی هوا برای روبهرو و فضای جانبی سرنشینان جلو ارائه میشود. بهجز ترمز ضدقفل (ABS) و تقسیم هوشمند نیروی ترمز در مواقغ اضطراری (EBD)، فناوری دیگری برای کنترل تعادل خودرو وجود ندارد. البته مصرفکنندگان توقع سیستمهایی مثل کنترل لغزش (ESP) در کراساورهای کامپکت چینی ندارند؛ اما کمبود آپشنهایی مثل فناوری حفظ خودرو در شیب (HCA) و نشاندهندهی فشار باد لاستیکها در ام وی ام X33 احساس میشود.
در پنل پشت فرمان، عقربههای سرعتسنج و دور موتور با حالتی جذاب ارائه میشوند که نمایی تخت و شبیه به محصولات فولکس دارد. این بخش با کامپیوتر سفری و نورپردازی آبی ملایم، مدرنتر از دیگر خودروهای چینی در کلاس کراساور اقتصادی بهنظر میرسد. در فضای داخلی نیز، تفاوت زیادی بین X33 S امروزی با مدلهای گذشته وجود دارد. ازنظر مواد بهکاررفته در کابین و صندلیها، رضایت نسبی برای خریدار ایرانی فراهم میشود. ترکیب ادوات الکترونیک نمایشگر و پنل پشت فرمان با خطوط داشبورد و حفرههای خروجی هوا برای تهویهی مطبوع رضایتبخش هستند و نمای داخلی درها با قطعات نقرهای و پوشش چرم مصنوعی، چشمنواز بهنظر میرسند.
کابین و فضای داخلی X33 کراس اتوماتیک
چندین ورق فولادی بنتلر با مقاومت فوق العاده بالا در ساخت بدنه ی اکس ۳۳ کراس استفاده شده است. بازنشر محتوا بدون اشاره به منبع، غیرمجاز و حق car.ir برای پیگیری از طریق DMCA محفوظ است. سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
سپر X33 S حجمدهی پیچیده و چشمگیری ندارد؛ اما با چند حفرهی بزرگ، نمایی اسپرت و جوانپسند فراهم میکند. این ترفند البته نیاز به فلز و قیمت تمامشده در این بخش را کاهش داده است. در بخش میانی هم، ادوات سیاه پلاستیکی و مشبک دیده میشوند که در مدل ام وی ام X33 S اسپرت با زهوار فلزی و نقرهایرنگ مستطیلشکل همراه است. طرح فروش محصول جدید مدیران خودرو که MVM X33 Cross نامگذاری شده، در دو مدل دندهای و اتوماتیک (CVT) با موعد تحویل ۹۰ روزه آغاز شده است. تریم داخلی عموما با طرح و بافت خطوط رنگ و با عنوان Dragon Skin در واقع الهام گرفته از پوست اژدها است و توجه چینیها به اساطیر خود را به نمایش میگذارد.
چری X33 حتی شیشهی عقب را بهسادگی ها نکرده و با منحنی در قسمت پایین، متفاوت از مدلهای قبلی بهنظر میرسد. طبق بخشنامه فروش ارائه شده توسط مدیران خودرو، قیمت MVM X33 Cross در مدل دندهای، ۸۰۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان و در مدل اتوماتیک، ۸۰۰میلیون و ۹۷۰هزار تومان اعلام شده است. ماشین MVM X33Cross از یک موتور قدرتمند و کارآمد بهره می برد که تعادل خوبی بین عملکرد و مصرف سوخت ارائه می دهد. این خودرو با انتقال قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک یا دستی قابلیت های رانندگی پاسخگو و انعطاف پذیری را در شرایط مختلف جاده ای فراهم می آورد. سیستم تعلیق و فرمان پذیری خودرو نیز به گونه ای طراحی شده است که راحتی و کنترل خوبی در حین رانندگی ارائه می دهد. خودرو مجهز به سیستم های ایمنی پیشرفته ای است که شامل کیسه های هوا، سیستم های کمکی رانندگی مانند کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز اضطراری خودکار و سیستم هشدار دهنده نقاط کور می باشد.
تجربه نشان داده حضور کوتاهمدت محصولی چینی در بازار ایران، به هزینههای سنگین تعمیر، کمبود لوازم یدکی، فقدان متخصص فنی و درنهایت، افت شدید قیمت در بازار دست دوم منجر خواهد شد. علاوه بر قیمت ام وی ام X33 کراس، مدیران خودرو قیمت آریزو 5 اسپرت را نیز اعلام کرد. بهای این خودرو در مهرماه 1402 معادل یک میلیارد و 90 میلیون تومان اعلام شده است.
همین فرم الماسی را میتوان در بدنه داشبورد و رودریها هم مشاهده کرد و البته نوارهای نارنجی که علاوه بر داشبورد روی بدنه بیرونی هم قابل مشاهده است. چری برای طراحی کراس اور جدید خود از همان زبان طراحی خانواده اومودا استفاده کرده و بنابراین X33 کراس شباهت هایی به فونیکس FX یا همان چری اومودا 5 دارد. در نمای جلو چراغ های اصلی در سپر قرار گرفته و دیلایت ها با طراحی نوینی در جلوپنجره فریم لس این خودرو حل شده اند. در تصاویر، بهوضوح میتوان دید اتاق خودرو دربرابر تصادف روبهرو مقاومت نسبتا خوبی نشان میدهد و فضای اختصاصی سرنشین را حفظ میکند. خودرو آزمایششده کاملا از مسیر مستقیم منحرف میشود و حتی چرخهای عقب همراهبا بدنه از سطح زمین فاصله میگیرند.
ایکس 33 مدل 94 اتاق جدید
زیرا شیپور به شما کمک میکند تا خودرو یا وسایل نقلیه خود را سریع، شفاف و آسان به فروش برسانید. روش خرید اقساطی تعداد اقساط 12 تا 60 ماه امکان انتخاب دارد همینطور زمان تحویل 30 روز کاری است. ارتباط بین تلفن همراه و وسیله نقلیه شما را می توان با بلوتوث یا پورت USB به روشی آسان انجام داد.
فالوین در سال 2009 با شرکت در تست های تصادف موسسه C-NCAP موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی شده بود. هرچند سال ها از آن تست گذشته و X33 کراس و چری فالوین هم دقیقا یک خودرو نیستند، با این حال می توان اطمینان نسبی داشت که این خودرو حداقل هایی را در زمینه ایمنی دارد. همچنین مدیران چهار ایربگ (سرنشینان جلو و جانبی) نیز برای محصول جدید خود در نظر گرفته است. ایکس 33 کراس از یک مانیتور تمام لمسی 10.25 اینچی با وضوح 1920x720 بهره میبرد.
{همراهان عزیز نمایندگی ۷۷۷
|}در قسمت میانی داشبورد یک مانیتور برای دسترسی به سیستم مولتی مدیا خودرو قرار گرفته و پایین تر از آن کلید هایی پیانویی و یک فضای دو طبقه برای قرار دادن وسایل و گوشی موبایل قرار دارد. کنسول میانی نیز میزبان یک موس برای کنترل سیستم صوتی و همچنین کلید ترمز دستی برقی است. این محصول از نظر ظاهری با جلوپنجره جدید، متفاوت از مدلهای قدیمی آریزو ۵ است؛ ضمن اینکه در کابین نیز، بهبودهای جزیی دارد اما از نظر فنی چندان متفاوت نیست. سدان چینی مدیران خودرو مجهز به پیشرانه ۱/۵ لیتر توربو (مشابه چری آریزو ۶ پرو و تیگو ۷ پرو) با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر است. این مدل قدرت ۱۲۵ اسببخار در ۶۱۵۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور ۱۶۰ نیوتنمتر از ۳۹۰۰ دور بر دقیقه تولید میکند که البته آمار جذابی برای کراساوری با وزن خالص نزدیک به ۱۴۰۰ کیلوگرم بهنظر نمیرسد.
کراساور تیگو 3 با ابعادی به طول ۴۴۱۹ میلیمتر و عرض ۱۷۶۵ میلیمتر و ارتفاع سقف ۱۶۵۱ ارائه میشود؛ در حالیکه فاصلهی محورهای آن ۲۵۱۰ میلیمتر است. جهت بهرهمندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخشهای مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. نورپردازی ۶۴ رنگ داخل که به شما اجازه می دهد محیط را شخصی سازی کنید و هر زمان که بخواهید آن را تغییر دهید. فرمان برقیای که سبکی و نرمی را در سرعتهای پایین و مهمتر از آن ثبات در سرعتهای بالا را برای راننده به ارمغان میآورد.
{ایمنی X33 کراس اتوماتیک
|}همچنین، نباید فراموش کرد هایما و هاوال با موتورهای توربوشارژ ۱.۵ لیتری همراهبا قیمت بیشتر درمقایسهبا X33 S، در زمانی حدود دوازده ثانیه به سرعت صد کیلومتربرساعت میرسند. این کراساور کامپکت برای جلوزانو و بالای سرِ چهار انسان بلندقد فضای کافی دارد و در سفرهای بلندمدت، میتواند نسبتا راحت باشد. مواد بهکاررفته در بخش اصلی صندلیها (قسمت میانی نشیمنگاه و گودی کمر)، حالت اسفنجی و نرم دارند؛ اما در کنارهها با چرم مصنوعی و مواد سختتر ارائه میشوند. این شرایط باعث میشود درکنار صرفهجویی هزینهی تولید برای خودروساز و مصرفکننده، نمای اسپرت صندلیها حفظ شود و بدن سرنشینان نیز تا حدودی هنگام گردش ماشین ثابت بماند.
امویام ایکس۳۳ کراس در مدل دنده ای دارای موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که با ۱۱۶ اسببخار قدرت و ۱۴۳ نیوتنمتر گشتاور بیشینه، به گیربکس ۵ سرعته دستی متصل است. در مدل اتوماتیک اما محرک این خودرو، یک موتور ۱.۰ لیتری توربو ۱۰۲ اسببخاری با ۱۵۰ نیوتنمتر گشتاور بیشینه است که به گیربکس CVT با شبیهساز ۹ سرعته متصل است. موتورهای زنجیر تایم به سبب فناوری بهتر از استهلاک کمتری نسبت به خودروهای تسمه تایم برخوردار هستند. گشتاور بالای این خودروی نسبت به رقبای خود موجب میشود خودرو در دور موتورهای پایینتر از قدرت مناسبی برخوردار باشد.
خودرو mvm در دیوار